0

Varit en lugn påskhelg...

Hej. Nu har jag haft en paus från bloggandet i några veckor och börjar sakna bloggen litegrann så ska väl börja blogga lite smått nu även fast jag kanske skulle behöva lite mer återhämtning eftersom mammas begravning var i torsdags klockan 12 och det var en så fin och vacker begravning men var såklart också fruktansvärt jobbigt men ändå jätte skönt efteråt att allt det värsta är över nu så man kan få börja sörja ordentligt nu och blicka framåt lite mer nu fast det fortfarande är jobbigt men har bara stöd här hemma av min sambo. På grund av Corona viruset så var det många i släkten som såklart inte kompis på begravningen så vi var bara 14 eller 15 st på begravningen men tyckte det var skönt att vi inte blev så jätte många. På begravningen hade jag på mig svarta jeans, en svart kostym och så naturligtvis blöja för blöja har jag ju på mig dygnet runt och älskar det så hade såklart blöja på begravningen också, men jag också skriva att jag varit på flera begravningar men det här nog den kortaste begravningen jag varit på, begravningen tog bara mellan 20 och 30 minuter så skönt att det gick så fort iallafall. Den här påsken blir ju extra speciell på grund av allt som har med Corona så jag och min sambo kommer såklart bli hemma hela helgen och skönt med långledigt nu så man också får återhämta så gott det går efter begravningen i torsdags. Just nu så sitter jag och min sambo och dricker några öl här hemma och lyssnar på musik och bara försöker ha det lite mysigt. Jag är väl inte den som klagar mycket och gör väl inte det nu heller så förutom att jag är i sorg så har faktisk den här påsken varit helt ok. Min sambo och jag har fått lite ensam tid ihop för hon har varit barnledig hela påsken så vi har bara försökt ta det lugnt och ha så trevligt det går fast det kan vara jobbigt, vissa dagar går bra andra dagar är extremt jobbiga. Jag och min sambo sitter och lyssnar på musik och dricker några öl nuoch jag har precis bytt min blöja för har haft samma blöja sen imorse så den var ganska så blöt så var så skönt att ta på sig en ny blöja igen. Nu håller jag på och tar lite bilder till bloggen också som jag ska ladda upp tillsammans med det här inlägget men många bilder jag inte alls är nöjda med men så här jag fått några bild jag är helt nöjd med så kommer kommer ladda upp dom bilder jag är nöjda med nu och blir några st bilder iallafall.

På dom 2 första bilderna så sitter jag i bara t-shirt och blöja och dricker några öl och på den tredje har jag precis satt mig ett par nyförvärv blöja. Sitter och drickernågra öl med min sambo nu.. 

Ha det bra så hörs igen!


Begravning Bilder Blöja Blöja dygnet runt Blöjor Mamma Musik Påsk Påskledig Sambo Sorg öl