1

Äntligen har värmen kommit...

Hej. I fredags fick jag besked om att mitt jobb är stängt hela sommafram till 27 augusti så det är väl bara att njuta av den här semester som blir oerhört lång för det är nog bara en gång i livet man får en sån här chans till så lång ledighet så ikväll tänkte jag sitta på balkongen och dricka några öl tillsammans med min sambo som även hon är ledig imorgon så ingen av oss behöver upp tidigt imorgon. Idag har jag varit uppe till kyrkogården och lämnat lite blommor och tänt ett ljus för mamma när det är morsdag och när det är så fint väder så låter jag bilen stå så jag och in sambo tog cykeln till kyrkogården och så var mon sambos dotter också med oss så på väg hem från kyrkogården så stannade vi och fikade för iv har en bit att åka till kyrkogården så vi vi var borta många timmar och jag älskar den här värmen dom är ute nu och det är ganska så varmt att ha en tjock blöja på sig i den här värmen så när vi kom hem kändes det så blöjan var jätte blöt men den var bara svettig och bytte blöja precis nu innan jag började skriva det här inlägget och det var faktiskt första gången jag bytte blöjan idag så jag har haft samma blöja på mig hela dagen. Ny sitter jag och min sambo ute på balkongen och vi har precis öpnnat en varsin iskall öl så ska bli så gott med några kalla öl nu ikväll i den här värmen! 

Nu har väl inte så jättemycket mer att skriva om idag så vi får se när nästa inlägg på bloggen kommer men det kan dröja några veckor eftersom det inte finns så mycket att skriva om nu på grund av viruset. Här kommer också 3 helt nya bilder!
Här kommer en ny bild som jag tog när satte på mig en ny torr blöja för en stund sen
Den här andra bilden tog jag precis innan jag och min sambo gick ut på balkonge, nu sitter både jag och min sambo och dricker några kalla öl ute på balkongen.
Här på tredje bilden kommer blöjorna jag har på mig ny men har även vuxenblöjor hemma också 

Ha det bra så hörs vi igen!


Allmänt Balkongen Bilder Blöja Blöja dygnet runt Blöjor Kall Öl Mamma Mors Dag Sommar Öl