0

Haft en lång paus från bloggen

Hej. Jag har haft en väldigt lång paus från min blogg, jag skulle börja blogga i augusti egentligen men då blev jag tyvärr liggandes helt utslagen i corona men är på bättringsvägen men är dock sjukskriven 2 veckor till och ska testa mig för corona nästa vecka så förhoppningsvis så visar proverna negativt så man kan börja jobba igen. Jag har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv så det har tagit hårt på krafterna och är väldigt trött då jag inte får gå ut. Både jag och min sambo sitter i karantän så vi får beställa mat från nätet och så känns det skönt att man har lite sällskap, min sambo har också haft corona min hon har inte visat några symtom. Det är iallafall bra att det går att beställa mat och såklart blöjor från nätet för jag har ju blöja dygnet runt men det vet ni ju redan och har varit extra skönt att ha blöja nu då jag legat väldigt sjuk, skönt att slippa gå upp när jag haft 40 graders feber. Jag mår mycket bättre nu men är trött och hostar men har ingen feber alls nu så får hoppas att hostan lägger av också för då blir jag nog mer pigg. Just nu sitter jag upp och ser på tv i blöja och t-shirt men måste lägga mig ner ibland på grund av att jag varit så sjuk och jag är väldigt glad för att jag slapp bli inlagd på sjukhus. 

Jag har väl inte så mycket intressant att skriva om då jag legat sjuk i covid-19 så blir en ganska så kort blogginlägg tyvärr, har suttit isoletad tillsammans med min sambo i över en månad. Jag har iallafall tagit en ny bild men har dock inte orkat borsta håret så bilden är inte min favorit precis men orkar inte ta fler bilder just för tillfället. Fler bilder kommer då jag piggnar på ännu mer

Fler bilder kommer längre fram då jag blir ännu mer pigg och nästa blogginlägg kommer också få jag blir bättre 

Jag bryr mig inte om vad folk tycker om att jag har blöja dygnet runt för vi alla är olika och det är väldigt många vuxna som delar samma intresse.

Ha det bra så hörs vi igen lite längre framöver!



Allmänt Bild Blöja Blöja dygnet runt Corona Covid-19 Sjuk Sjukskriven