0

En riktigt varm sommardag

Hej. Idag är det riktigt varmt, jag gillar värme men den här värmen är lite extrem just nu när det är 29 grader varmt ju skuggan, min sambo jobbar just nu så jag är ensam på dagarna men det kan vara skönt också och just ni när jag skriver det här inlägget så sitter jag ute på bänk några minuter från min lägenhet, när det är så här varmt så kör jag aldrig bil för mon AC i bilen är sönder så blir för varmt att åka nånstans, åker vi nånstans i värmen så tar vi min sambos bil för hon har AC. Jag gick ut och satte mig för på balkongen går inte att sätta när solen ligger och inne vill man ju inte vara i det här fina sommarvädret och blöjan jag har på mig blir nästan svettig direkt men det hör bara härligt, det känns som blöjan är blöt men den är nog förmodligen vara väldigt svettig av den här värmen och så är det viktigt att dricka vatten, har alltid med mig en vattenflaska när jag går ut och det är så här varmt. 

Jag bryr mig inte om vad folk tycker om att jag har blöja på mig dygnet runt för jag älskar det och det finns många vuxna som har samma intresse. Alla mina vänner och syskon vet att jag har blöja på mig dygnet runt, min sambo vet ju såklart också att jag har blöja på mig hela och ingen bryr sig om det, alla jag känner säger alltid att det inte spelar någon roll vad man har på sig utan det viktigaste är hur snäll och trevlig man är och stämmer, det allra viktigaste är hur man är som person!Den här första bilden på mig tog jag ttidigare idag när jag precis hade duschar och satt på mig en blöja, jag duschar varje morgon direkt jag vaknar när det är så här varmt ute.
Den här andra bilden tog jag precis innan jag gick ute och satte mig på en bänk några minuter från min lägenhet.

Och imorgon kväll när det är fredag så blir det några öl tillsamman med min sambo och även lite vin för min sambo är barnledig i helgen så ska bli så gott med några iskalla öl ute på balkongen imorgon kväll.

Ha det bra så hörs vi igen!

Allmänt Bilder Blöja Blöja dygnet runt Duschat Napp Sol Sommar Varmt Vin Öl