0

Lugn helg...

Hej. På grund av att min mamma gick bort för några veckor sen så ser ni att bloggen är ganska dålig uppdaterad och många har frågat mig på Instagram om jag har slutat blogga men det har jag såklart inte gjort, jag orkar just för tillfället inte blogga allt för mycket och så har jag väldigt mycket att göra, det har väl blivit något bättre men vissa stunder ibland kan vara så fruktansvärt tunga och jobbiga så jag är så glad att jag har en stöttande sambo vid min sida annars vet jag faktiskt inte hur jag skulle ta mig igenom det här, begravningen är 12:00 den 9 april. Förutom att min mamma har gått bort så mår jag väl helt ok och allt rullar på som vanligt här hemma fast jag har det jobbigt då och då och blöja har jag på mig som alltid dynget runt och är nöjd med det, jag trivs att ha blöja på mig dygnet runt och kommer alltid att ha blöja på mig 24 timmar om dygnet, bryr mig inte om vad folk säger eller tycker för alla är ju olika och så finns det ju också många vuxna som har blöja på sig dygnet runt.

Just nu har jag precis blivit klar duschen och har också tagit på mig en ny torr blöja och nu ikväll tänkte jag faktiskt dricka några öl för första gången på väldigt länge så ska bli skönt att bara få sitta och ta det lugnt här hemma tillsammans med min sambo och dricka några öl och lyssna på lite musik. Blöjan jag har på mig just nu är väldigt tjock och skön och så syns blöjan ganska så mycket men jag gillar när blöjan syns.
Den här bilden tog jag precis när jag blivit klar i duschen.
Och på den här andra bilden så syns verkligen  det hur tjock blöjan är.
Har precis öppnat kvällens första öl.

Jag tror inte att jag har något mer att skriva just nu.

Ha det bra så hörs igen så småningom!
Allmänt Begravning Bilder Blogg Blogg.se Blöja Blöjor Mamma Musik Sorg blöja dygnet runt Öl